469,00 zł
2 249,00 zł
599,00 zł
449,00 zł
449,00 zł
599,00 zł
1 113,00 zł
Cena regularna:
1 590,75 zł
4 647,00 zł
437,00 zł
Cena regularna:
679,00 zł
1 030,00 zł
Cena regularna:
1 250,00 zł
999,00 zł
Cena regularna:
1 199,00 zł
1. Jak złożyć zamówienie?
- Zamówienie w sklepie można złożyć na trzy sposoby:
- wybierając produkt, dodając go do koszyka i wypełniając formularz zamówienia (nie trzeba się rejestrować)
- telefonicznie dzwoniąc na nr 22 22 82 046
- przesyłając do nas e-mail z zamówieniem na adres: biuro@e-krzeslo.com.pl
Koszt dostawy jest zawsze podany po dodaniu produktu do koszyka i zależny jest od formy płatności oraz wartości zamówienia.
Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajduje się na stronie: https://e-krzeslo.com.pl/pl/i/Platnosci-i-Dostawa/4
4. W jaki sposób dostarczacie towar?
Zamówienia dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich takich jak : DPD, SHENKER, GLS, DHL, POCZTEX
5. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin wysyłki podany jest przy każdym produkcie nad ceną.
Jeśli wybrana forma płatności to przelew, czas realizacji liczony od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.
Jeśli zamówione produkty mają różny termin płatności to zamówienie może zostać zrealizowane po skompletowaniu całości zamówienia (choć nie jest tak w każdym przypadku).
6. Czy mogę zmienić adres dostawy ?
Do momentu nadania przesyłki można zmienic adres dostawy.
W tym celu prosimy o kontakt mailowy: biuro@e-krzeslo.com.pl lub telefoniczny: 22 22 82 046
7. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Za zamówienie można zapłacić na kilka sposobów
- Tradycyjnym przelewem bankowym (w tytule prosimy podać nr zamówienia)
- Szybkim przelewem z konta lub karty kredytowej
- Za pobraniem – płatność u kuriera w momencie odbioru przesyłki
- Na raty
Więcej informacji na stronie: https://e-krzeslo.com.pl/pl/i/Platnosci-i-Dostawa/4
8. Czy mogę zwrócić towar?
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Rezygnując z zamówienia należy przysłać taka informację listownie lub droga mailową oraz odesłać zakupione produkty na adres: e-krzeslo.com.pl , ul. Cynamonowa 2 ; 56-410 Dobroszyce
Zamówione produkty należy zwrócić w stanie nie uszkodzonym i najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Nie ma możliwości rezygnacji z produktów, które zostały wykonane na specjalne zamówienia klienta.
Więcej informacji na ten temat w punkcie VII regulaminu sklepu: https://e-krzeslo.com.pl/pl/i/Regulamin/3
Najcześciej dla konsumenta detalicznego okres gwarancji trwa 24 miesiące od momentu zakupu.
Firmy, osoby prowadzące działalność gospodarczą i Instytucje Użyteczności Publicznej mają na to 12 miesięcy od momentu momentu zakupu.
10. W jaki sposób mogę zgłosić reklamacje?
W razie chęci zgłoszenia reklamacji prosimy o przesłanie maila z krótkim opisem na adres: biuro@e-krzeslo.com.pl oraz w miarę możliwości załączenia zdjęć pokazujących uszkodzenie.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji sklep poinformuje Państwa w terminie do 14 dni. W przypadku uznania zgłoszenia reklamacyjnego sklep dosyła reklamowane elementy na własny koszt.
11. Czy muszę odsyłać reklamowany produkt?
Nie ma takiej potrzeby, reklamowany produkt zostaje u Państwa do chwili rozpatrzenia reklamacji. Po tym czasie odbieramy od Państwa produkt na nasz koszt lub dosyłamy wadliwe części.
12. Co jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?
W przypadku, kiedy przesyłka jest uszkodzona należy koniecznie spisać z kurierem protokół szkody w momencie dostawy (kurier ma obowiązek spisać taki protokół). Sugerujemy, aby zawsze sprawdzać towar przy kurierze.