e-krzeslo.com.pl
Producenci
Promocje
Fotel Biurowy Nowy Styl ENJOY-R-HRMA-ERGOHUMAN
Fotel Biurowy Nowy Styl ENJOY-R-HRMA-ERGOHUMAN
2 574,39 zł 1 670,00 zł
szt.
Kuchnia Halmar AMANDA 1 260  AKACJA CYNAMONOWA
Kuchnia Halmar AMANDA 1 260 AKACJA CYNAMONOWA
1 099,00 zł 1 049,00 zł
szt.
Szafka Halmar LARS 3 Biala (Wyprzedaż !)
Szafka Halmar LARS 3 Biala (Wyprzedaż !)
300,00 zł 240,00 zł
szt.
Wieszak Signal CR-26 (Wyprzedaż !)
Wieszak Signal CR-26 (Wyprzedaż !)
195,00 zł 156,00 zł
szt.
Fotel Biurowy QUATRO Bordowy (Wyprzedaż !)
Fotel Biurowy QUATRO Bordowy (Wyprzedaż !)
724,00 zł 579,20 zł
szt.
Krzesło  Halmar K-94 Czarne (Wyprzedaż !)
Krzesło Halmar K-94 Czarne (Wyprzedaż !)
144,00 zł 115,20 zł
szt.
Podstawa XR ST92
Podstawa XR ST92
182,09 zł 172,99 zł
szt.
Podstawa XR ST100L Alu
Podstawa XR ST100L Alu
247,59 zł 235,21 zł
szt.
Podstawa XR ST93
Podstawa XR ST93
196,50 zł 186,68 zł
szt.
Podstawa XR ST102
Podstawa XR ST102
191,26 zł 181,70 zł
szt.
FAQ

1. Jak złożyć zamówienie?

  • Zamówienie w sklepie można złożyć na trzy sposoby:
  • wybierając produkt, dodając go do koszyka i wypełniając formularz zamówienia (nie trzeba się rejestrować)
  • telefonicznie dzwoniąc na nr  22 22 82 046
  • przesyłając do nas e-mail z zamówieniem na adres: biuro@e-krzeslo.com.pl
2. Czy muszę potwierdzać zamówienie?
 
Jeśli e-mail o złożonym zamówieniu dotarł  i wszystkie informacje w nim zawarte są poprawne to nie trzeba potwierdzać zamówienia. Jeżeli e-mail nie dotarł to prosimy sprawdzić folder spam, jeśli również go tam nie ma to być może został wpisany błędny adres e-mail. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy
 
3. Jaki jest koszt dostawy ?

Koszt dostawy jest zawsze podany po dodaniu produktu do koszyka i zależny jest od formy płatności oraz     wartości zamówienia. 

Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajduje się na stronie:  https://e-krzeslo.com.pl/pl/i/Platnosci-i-Dostawa/4

4. W jaki sposób dostarczacie towar?

Zamówienia dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich takich jak :  DPD, SHENKER, GLS, DHL, POCZTEX

5. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin wysyłki podany jest przy każdym produkcie nad ceną.

Jeśli wybrana forma płatności to przelew, czas realizacji liczony od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.

Jeśli zamówione produkty mają różny termin płatności to zamówienie może zostać zrealizowane po skompletowaniu całości zamówienia (choć nie jest tak w każdym przypadku).

6. Czy mogę zmienić adres dostawy ?

Do momentu nadania przesyłki można zmienic adres dostawy.

W tym celu prosimy o kontakt mailowy: biuro@e-krzeslo.com.pl  lub telefoniczny: 22 22 82 046

7. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić na kilka sposobów

  • Tradycyjnym przelewem bankowym (w tytule prosimy podać nr zamówienia)
  • Szybkim przelewem z konta lub karty kredytowej 
  • Za pobraniem – płatność u kuriera w momencie odbioru przesyłki
  • Na raty 

Więcej informacji na stronie:  https://e-krzeslo.com.pl/pl/i/Platnosci-i-Dostawa/4

8. Czy mogę zwrócić towar?

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Rezygnując z zamówienia należy przysłać taka informację listownie lub droga mailową oraz odesłać zakupione produkty na adres: e-krzeslo.com.pl , ul. Wygoda 61 ; 32-020 Wieliczka

Zamówione produkty należy zwrócić w stanie nie uszkodzonym i najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Nie ma możliwości rezygnacji z produktów, które zostały wykonane na specjalne zamówienia klienta. 

Więcej informacji na ten temat  w punkcie VII regulaminu sklepu:  https://e-krzeslo.com.pl/pl/i/Regulamin/3

9. W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

Najcześciej dla konsumenta detalicznego okres gwarancji trwa 24 miesiące od momentu zakupu.

Firmy, osoby prowadzące działalność gospodarczą i Instytucje Użyteczności Publicznej mają na to 12 miesięcy od momentu momentu zakupu.

10. W jaki sposób mogę zgłosić reklamacje?

W razie chęci zgłoszenia reklamacji prosimy o przesłanie maila z krótkim opisem na adres:  biuro@e-krzeslo.com.pl oraz w miarę możliwości załączenia zdjęć pokazujących uszkodzenie.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji sklep poinformuje Państwa w terminie do 14 dni. W przypadku uznania zgłoszenia reklamacyjnego sklep dosyła reklamowane elementy na własny koszt.

11. Czy muszę odsyłać reklamowany produkt?

Nie ma takiej potrzeby, reklamowany produkt zostaje u Państwa do chwili rozpatrzenia reklamacji. Po tym czasie odbieramy od Państwa produkt na nasz koszt lub dosyłamy wadliwe części.

12. Co jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

W przypadku, kiedy przesyłka jest uszkodzona należy koniecznie spisać z kurierem protokół szkody w momencie dostawy (kurier ma obowiązek spisać taki protokół). Sugerujemy, aby zawsze sprawdzać towar przy kurierze.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium